Scaderea pulsului cu ajutorul unor exercitii yoga pe Cloe.ro

12498607_1567854373525213_1340568296_n
Bataile inimii sunt influentate de anumiti factori :stres,teama,greutate,sport,etc.Numarul de batai variaza intre 60 si 100 pe minut, in functie de fiecare persoana .
Yoga te ajuta sa ai o stare de sanatate mult mai buna in ansamblu.Astfel ,sunt doua exercitii pentru scaderea pulsului.
Primul este „Simple Twist”:asezati cu picioarele incrucisate,spatele drept si umerii relaxati,inspiram si ridicam bratele deasupra capului.Apoi expiram in timp ce ne rasucim trunchiul spre dreapta ,lasand bratele in jos in sicron.Mana dreapta trebuie sa atinga podeaua, iar mana stanga – asezata pe genunchiul drept. Intoarce capul astfel incat sa te uiti peste umarul drept.Stai asa circa 5-10 respiratii lente.Acelasi lucru se face si spre stanga.

yoga-positions-twist
Al doilea exercitiu se numeste „Side Plank” :cu picioarele intinse,te asezi pe o parte si te sprijini pe mana dreapta,cu bratul intins.Ridicam trunchiul de la sol ,singurele puncte de contact cu podeaua sa ramana palma si piciorul.Mana opusa celei de pe podea trebuie sa fie ridicata deasupra capului,cu degetele intinse.Privirea catre mana stanga. Acesta este unul dintre acele exercitii yoga pentru scaderea pulsului care iti ajuta cu adevarat inima. E o postura usoara din punct de vedere fizic.

side-plank 3.13

Acceseaza site-ul nostru  www.cloe.ro
set-yoga-tunturi-5567

set-benzi-rezistenta-yoga-tunturi-5568


covoras-pentru-yoga-9001

Alte articole interesante

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *