Cele mai bune legume pentru slăbit pe Cloe.ro

Nutrition-Tips

12665894_1580856528891664_578190590_n
Se pare ca exista multe beneficii cand vine vorba de consumul legumelor. Orice dietă sau expert in nutriţie este în măsură să elaboreze un plan din urma căruia să poti beneficia de pe urma legumelor.
Unele dintre legumele care permit pierderea în greutate :varza de Bruxelles, varza, lintea, prazul, salata verde, cartofii şi ardeiul gras roşu. Consumă o doză generoasă de legume în timpul programului de pierdere în greutate pentru a arde caloriile într-un mod sănătos şi eficient.
Daca vrei sa tii un regim vegetarian,trebuie să îţi asiguri trei mese pe zi pentru ca organismul tău să obţină hrana necesară.
Legumele sunt pline de fibre ,minerale si vitamine.Sunt ideale pentru cei care vor sa slabeasca si este o optiune sanatoasa.

c

Spanacul ,ca şi alte verdeţuri ,conţine doze mari de vitamina A, E, C şi K şi alţi nutrienţi, cum ar fi mangan, cupru, potasiu, fosfor, fier, calciu, acid folic şi riboflavină.
Capacitatea lui consta in a reţine apa şi conţinutul ridicat de fibre . Este neesar să ai cel puţin două căni de legume verzi şi spanac în dieta ta pentru un program eficient de pierdere în greutate.

profita-de-bunatatile-de-sezon-7-retete-cu-telina-care-te-vor-incanta_size1

Legume cu calorii negative- alimente cu calorii foarte puţine ,pe care le poti include în dieta ta zilnică în cantităţi mari. Salata verde şi legumele cu frunze verzi sunt încadrate în această categorie. Alte alimente cu calorii negative importante :varza, ţelina, fasolea verde proaspătă, castraveţii, ridichile, roşiile cherry, ciupercile şi conopida.

fdb_1443002730_cum_sa_cumperi_vinete

Legume cu conţinut ridicat de apă- conţinutul de apă din legume este important pentru a-ţi menţine un corp hidratat. În acest fel corpul tău se menţine într-o stare optima si arde mai repede şi grăsimile: vinetele, dovleacul galben de vară, dovleceii, ceapa, castraveţii şi roşiile.

Broccoli1

Broccoliul are un conţinut de 40% proteine şi 60% carbohidraţi, plus doze generoase de vitamine, minerale şi apă. Carbohidraţii din el te ajuta să te simţi sătul pentru o lungă perioadă de timp. Alte substanţe nutritive importante din broccoli:seleniul, fosforul, magneziul, fierul, calciul, acidul pantotenic şi tiamina.

usturoi1

Usturoiul şi ceapa
Prazul, arpagicul şi chives-ul au un conţinut bogat de sulfuri de alil. Ajuta pierderea în greutate, dar au si un rol important în scăderea tensiunii arteriale.

 

 

 

www.cloe.ro http://www.cloe.ro/catalog/proteine-suplimente-127

(pentru detalii,click pe poze)
biotech-creatine-phosphate-5000-300g-9062 myprotein-instant-oats-9469 pro-nutrition-glutamine-fx-25-plicuri-9055

Alte articole interesante

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *