Accesorii fitness ieftine pe Cloe.ro

12498607_1567854373525213_1340568296_n

Exercitiu pentru brate

Ridicarea bratelor lateral cu greutati – acest exercitiu este destinat tonifierii muschilor deltoizi.Departeaza picioarele,cu bratele pe langa corp si cu greutati de 0.5/1 kg in maini.Ridica bratele lateral ,pana in dreptul umerilor ,metine pozitia 3 secunde dupa care coboara lent bratele pe langa corp.
Se recomanda 3 seturi -10 repetari intr-un set ,pana in 20 secunde pauza intre seturi.

set-gantere-burete-2-1kg-tunturi-5785

Abdomene cu roata, pe diagonală – e exercițiul clasic cu ab roller (roata pentru abdomene), doar că e puțin modificat, mergi în curbă pe o parte, fără să miști din șolduri, apoi pe cealaltă parte. Minim 10 repetări pe o parte. Vezi poza pentru exemplificare.

diagonal-wheel-rollouts-300x300roata-dubla-exercitii-tunturi-5571

Banca abdomene Tunturi Delta

Abdomene-crunch-la-banca-inclinata banca-abdomene-tunturi-delta-5788

Step areobic Energy Fit

41gFYpDGSeL step-areobic-energy-fit-8969

Pentru mai multe detalii si produse ,acceseaza site-ul nostru www.cloe.ro !

 

 

 

Alte articole interesante

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *